Reklamacje i zwroty

Konsumentom przysługuje prawo (zgodnie z polskim ustawodawstwem) do zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży w związku z czym muszą być spełnione wymogi prawne, aby odesłać produkt.

Prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny nie przysługuje przedsiębiorcom (nie są oni konsumentami w rozumieniu ustawy). Zwrotom nie podlegają towary wykonane na indywidualne zlecenie klienta chyba, że strony uzgodnią inaczej.

Przed dokonaniem zwrotu musisz spełnić kilka warunków:

  1. Towar nie powinien być używany (może być otwarty w celu sprawdzenia lecz nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Zakupione oprogramowanie, które zostało zainstalowane nie podlega zwrotowi. Jeśli z zakupionym towarem znajduje się dołączone oprogramowanie i zostało ono zainstalowane także zwrot towaru nie będzie możliwy).
  2. Prosimy o odesłanie produktu wraz z oryginalnym opakowaniem, w którym był produkt (lub w opakowaniu zastępczym, chroniącym produkt przed uszkodzeniem).
  3. W przesyłce zwrotnej prosimy dołączyć wszystkie elementy, które od nas dostałeś(aś) (dodatkowe akcesoria do produktu, gratisy itd.) W przypadku braku tych elementów, od kwoty zwrotu będzie odliczany koszt doprowadzenia towaru do stanu pierwotnego.
  4. Prosimy o umieszczenie w przesyłce oryginalnego dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) lub innego dokumentu świadczącego o zakupie oraz oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (wzór pisma, http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216).
  5. W przypadku poinformowania o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem wiadomości e-mail, również prosimy o dołączenie wniosku do zwracanego przedmiotu (nie jest to jednak konieczne).

Jak mam dokonać zwrotu zakupionego towaru?

  1. Jeżeli spełniłeś/aś w/w warunki zwrotu zapakuj bezpiecznie otrzymaną przesyłkę.
  2. W przesyłce umieść dowód zakupu i oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (jeśli takie są).
  3. Zanim wyślesz do nas przesyłkę prosimy o informację meilowo lub telefonicznie, że zwracany produkt zostanie do nas wysłany lub jest już wysłany. Jeśli możesz podaj nr przesyłki. Ułatwi nam to procedurę zwrotu pieniędzy.
  4. Przesyłkę wyślij na nasz adres:
    1. soundstage.pl, ul. 11 Listopada 6, 22-200 Włodawa
    2. lub do paczkomatu: WDW04M, ul. Okunińska 2, 22-200 Włodawa, Za sklepem PSS Społem
  5. W momencie odebrania przez nas Twojej paczki i potwierdzeniu spełnienia w/w warunków zwrotu, na podane konto bankowe przelejemy należność za zakupiony towar - zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki do nas. Zwracamy koszta wysyłki do klienta tylko w najtańszej opcji dostawy dostępnej przy zakupie.
  6. Czas rozpatrzenia zwrotu do 14 dni roboczych.
  7. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem

Więcej informacji na:
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/