Konsumentom przysługuje prawo (zgodnie z polskim ustawodawstwem) do zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży w związku z czym muszą być spełnione wymogi prawne, aby odesłać produkt.
Prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny nie przysługuje przedsiębiorcom (nie są oni konsumentami w rozumieniu ustawy). Zwrotom nie podlegają towary wykonane na indywidualne zlecenie klienta chyba, że strony uzgodnią inaczej.
Przed dokonaniem zwrotu musisz spełnić kilka warunków:
- Towar nie powinien być używany (może być otwarty w celu sprawdzenia lecz nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Zakupione oprogramowanie, które zostało zainstalowane nie podlega zwrotowi. Jeśli z zakupionym towarem znajduje się dołączone oprogramowanie i zostało ono zainstalowane także zwrot towaru nie będzie możliwy).
- Prosimy o odesłanie produktu wraz z oryginalnym opakowaniem, w którym był produkt (lub w opakowaniu zastępczym, chroniącym produkt przed uszkodzeniem).
- W przesyłce zwrotnej prosimy dołączyć wszystkie elementy, które od nas dostałeś(aś) (dodatkowe akcesoria do produktu, gratisy itd.) W przypadku braku tych elementów, od kwoty zwrotu będzie odliczany koszt doprowadzenia towaru do stanu pierwotnego.
- Prosimy o umieszczenie w przesyłce oryginalnego dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) lub innego dokumentu świadczącego o zakupie oraz oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (wzór pisma, http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216).
- W przypadku poinformowania o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem wiadomości e-mail, również prosimy o dołączenie wniosku do zwracanego przedmiotu (nie jest to jednak konieczne).
Jak mam dokonać zwrotu zakupionego towaru?
- Jeżeli spełniłeś/aś w/w warunki zwrotu zapakuj bezpiecznie otrzymaną przesyłkę.
- W przesyłce umieść dowód zakupu i oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (jeśli takie są).
- Zanim wyślesz do nas przesyłkę prosimy o informację meilowo lub telefonicznie, że zwracany produkt zostanie do nas wysłany lub jest już wysłany. Jeśli możesz podaj nr przesyłki. Ułatwi nam to procedurę zwrotu pieniędzy.
- Przesyłkę wyślij na nasz adres:
- soundstage.pl, ul. 11 Listopada 6, 22-200 Włodawa
- lub do paczkomatu: WDW04M, ul. Okunińska 2, 22-200 Włodawa, Za sklepem PSS Społem
- W momencie odebrania przez nas Twojej paczki i potwierdzeniu spełnienia w/w warunków zwrotu, na podane konto bankowe przelejemy należność za zakupiony towar - zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki do nas. Zwracamy koszta wysyłki do klienta tylko w najtańszej opcji dostawy dostępnej przy zakupie.
- Czas rozpatrzenia zwrotu do 14 dni roboczych.
- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem
Więcej informacji na:
http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/